IKEA planlegger å bli selvforsynt med energi til alle varehus innen 2020.
Noe sier meg at de har potensiale til å klare det. Ved siden av kutt i energibruken er sol og vind tenkt brukt som kilder for å levere energi til varehusene. Så langt er 250.000 solcellepanler og 126 vindturbiner installert og selskapet står foran store investeringer.
Det er bare å gratulere - igjen!
Noe sier meg at de har potensiale til å klare det. Ved siden av kutt i energibruken er sol og vind tenkt brukt som kilder for å levere energi til varehusene. Så langt er 250.000 solcellepanler og 126 vindturbiner installert og selskapet står foran store investeringer.Det er bare å gratulere - igjen!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar